خرید روغن خراطین

با خرید روغن خراطین اورجینال و استفاده از آن از مزایایی همچون افزایش سایز آلت تناسلی مردان، حجم دهی به لب، گونه، سینه و باسن بهره‌مند خواهید شد.

فروشگاه اینترنتی خراطین باز یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه محصولات روغن خراطین (Earthworm oil) در ایران می‌باشد که با پرکردن فرم زیر در چند قدم ساده می‌توانید این روغن را با حجم ۱۰۰ میل سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

"*" indicates required fields

اگر به دنبال بدست آوردن اطلاعات بیشتری درمورد این روغن هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله روغن خراطین چیست؟ را مطالعه کنید.

مراحل خرید و سفارش روغن خراطین

  1. نام و نام خانوادگی خود را در فرم وارد کنید.
  2. شماره موبایل خود را وارد کنید.
  3. آدرس دقیق خود به همراه کد پستی را وارد کنید.
  4. بر روی دکمه “ثبت سفارش” کلیک کنید و مراحل پرداخت را طی کنید تا سفارش شما ثبت شود.

روغن حجم دهنده خراطین

روغن خراطین

روغن خراطین (Lumbricus) به عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای حجم دهی بخش‌های مختلف بدن شناخته می‌شود. در واقع این روغن، از عصاره یک کرم به نام Eisenia fetida ساخته می‌شود که دارای خواص ویژه‌ای مانند افزایش حجم لب و گونه، افزایش قطر آلت جنسی مردان، افزایش حجم سینه و باسن بانوان و… می‌باشد.

خواص روغن خراطین

روغن اورجینال خراطین دارای ویژگی‌ها و خواص منحصر به فردی می‌باشد بطوریکه اهمیت استفاده از روغن خراطین امروزه بر هیچکس پوشیده نیست و همه می‌دانند یکی از بهترین راهکارها برای رفع مشکلات زناشویی به شمار می‌رود.

افزایش سایز آلت جنسی آقایان با روغن خراطین

افزایش سایز آلت آقایان با روغن خراطین

از مهمترین خواص این روغن، می‌توان به کمک‌کننده بودن برای افزایش آلت مردانه پرداخت. در سال‌های اخیر، میل به بزرگ‌تر کردن آلت تناسلی در بین آقایان افزایش یافته است. این موضوع به دلایل مختلفی از جمله نگرانی‌های مربوط به اعتماد به نفس، عملکرد جنسی و تناسب اندام رخ می‌دهد. در این میان، روغن خراطین به عنوان یک راه حل طبیعی و سنتی برای افزایش سایز آلت تناسلی معرفی شده است.

روغن خراطین با افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی، می‌تواند به رشد بافت‌ها و عضلات این ناحیه کمک کند و در نهایت منجر به افزایش سایز آلت تناسلی مرد شود.

درمان زود انزالی با روغن خراطین

درمان زود انزالی با روغن خراطین

زودانزالی یا انزال زودهنگام یا انزال زودرس در حین فعالیت جنسی است که می‌تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی جنسی فرد و شریک جنسی او تأثیر بگذارد. این عارضه شایع، حدود ۳۰ درصد از مردان را در مقطعی از زندگیشان تحت تاثیر قرار می‌دهد. روغن خراطین، عصاره حاصل از کرم خراطین، به عنوان یک درمان سنتی برای زود انزالی و سایر مشکلات جنسی در برخی فرهنگ‌ها مطرح شده است.

روغن خراطین با افزایش گردش خون در آلت تناسلی، می‌تواند به تاخیر در انزال کمک کند. همچنین، این روغن ممکن است با افزایش حساسیت آلت تناسلی، میل جنسی و رضایت جنسی را نیز افزایش دهد.

  • مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۴ بر روی ۴۰ مرد مبتلا به زود انزالی نشان داد که استفاده از روغن خراطین به مدت ۸ هفته، به طور قابل توجهی زمان انزال را افزایش داده و اضطراب جنسی را کاهش داده است.
  • مطالعه دیگری در سال ۲۰۱۸ بر روی ۶۰ مرد مبتلا به زود انزالی، اثربخشی مشابهی را برای روغن خراطین در مقایسه با داروی تادالافیل (سیالیس) گزارش کرد.

بزرگ کردن سینه و باسن خانم‌ها با روغن خراطین

افزایش حجم سینه و باسن خانم‌ها با خراطین

در سال‌های اخیر، تمایل به استفاده از روش‌های طبیعی برای زیبایی و تناسب اندام افزایش یافته است. روغن خراطین یکی از این مواد طبیعی است که به دلیل خواص آن در افزایش حجم عضلات، مورد توجه بسیاری از خانم‌ها برای بزرگ کردن سینه و باسن قرار گرفته است.

برخی از مطالعات نشان داده‌اند که روغن خراطین می‌تواند به افزایش حجم عضلات کمک کند. این اثر به دلیل افزایش جریان خون، تحریک کلاژن سازی و ترمیم و بازسازی سلول‌ها است.

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

زیبایی پوست با روغن خراطین

در دنیای امروز، زیبایی و سلامت پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد به دنبال روش‌های مختلفی برای پاکسازی، شفاف‌سازی و جوانسازی پوست خود هستند. در این میان، استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک جایگزینی مناسب برای محصولات شیمیایی و گاهاً مضر به شمار می‌رود. روغن خراطین یکی از این مواد طبیعی است که به دلیل خواص بی‌نظیر خود، به عنوان یک راز زیبایی در بین مردم شناخته می‌شود.

روغن خراطین به دلیل خاصیت آنتی‌باکتریایی، به پاکسازی پوست از آلودگی‌ها، چربی‌ها و سلول‌های مرده کمک می‌کند. این امر در پیشگیری از جوش و آکنه مؤثر است.

خواص روغن خراطین برای واژن

خواص روغن خراطین برای واژن

افزایش میل جنسی، درمان خشکی واژن، جوانسازی واژن و درمان عفونت‌های واژن ۴ تا از اصلی‌ترین خواص روغن خراطین برای واژن است که با سفارش آن از طریق فروشگاه خراطین باز می‌توانید به آن دست یابید.

برطرف کردن سیاتیک با روغن خراطین

درمان سیاتیک با روغن خراطین

سیاتیک، دردی طاقت‌فرسا در امتداد عصب سیاتیک است که از کمر و لگن شروع شده و به پاها تیر می‌کشد. این عارضه می‌تواند ناتوان‌کننده باشد و کیفیت زندگی افراد را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. در حالی که روش‌های درمانی متعددی برای سیاتیک وجود دارد، برخی افراد به دنبال درمان‌های جایگزین مانند روغن خراطین هستند.

روغن خراطین با مسدود کردن کانال‌های درد و کاهش التهاب، می‌تواند به تسکین درد سیاتیک کمک کند.

روغن خراطین با افزایش جریان خون در ناحیه آسیب‌دیده، می‌تواند به تسریع روند بهبودی کمک کند.

روغن خراطین با مهار عوامل التهابی، می‌تواند به کاهش تورم و التهاب عصب سیاتیک کمک کند.

رفع چروک بعد از زایمان با خرید روغن خراطین اصل

رفع چروک بعد از زایمان با روغن خراطین

روغن خراطین به دلیل دارا بودن خواص مغذی و ترمیم‌کننده، از دیرباز در طب سنتی برای درمان زخم‌ها، جراحات و رفع چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

روغن خراطین با تحریک تولید کلاژن، به افزایش خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست کمک می‌کند. این امر در کاهش چین و چروک و خطوط روی پوست، به خصوص در نواحی شکم، ران و پهلو که در دوران بارداری دچار کشش شده‌اند موثر است.

ترکیبات روغن خراطین

روغن خراطین، عصاره نوعی کرم خاکی به نام “ایزنفتیدا” است که از دیرباز در طب سنتی جایگاهی ویژه داشته است. این روغن به واسطه ترکیبات منحصر به فرد خود، فواید متعددی برای سلامتی و زیبایی پوست و مو به ارمغان می‌آورد.

آلانتوئین، مولکولی با خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدالتهابی است که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ترکیبات روغن خراطین را تشکیل می‌دهد. این ماده با تحریک سلول‌های جدید پوست، به ترمیم زخم‌ها، جای جوش و چین و چروک کمک می‌کند. همچنین، آلانتوئین با افزایش جریان خون در مویرگ‌ها، به تغذیه و شادابی پوست و مو می‌افزاید.

روغن خراطین غنی از انواع اسیدهای آمینه ضروری و مفید برای بدن است. این اسیدها، مواد اولیه ساخت پروتئین‌ها هستند که نقشی کلیدی در سلامت و ترمیم بافت‌های بدن ایفا می‌کنند. وجود اسیدهای آمینه در روغن خراطین، به افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست و مو کمک می‌کند و در نتیجه، سبب افزایش استحکام، انعطاف‌پذیری و جوانی آن‌ها می‌شود.

اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ از جمله ترکیبات مفید موجود در روغن خراطین هستند که به حفظ سلامت و شادابی پوست و مو کمک می‌کنند. این اسیدها با خاصیت ضدالتهابی خود، از بروز چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می‌کنند و به لطافت و نرمی پوست و مو می‌افزایند.

ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان قوی است که از سلول‌های پوست و مو در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. این ویتامین با خنثی کردن رادیکال‌های آزاد، از بروز چین و چروک، تیرگی و لک‌های پوستی جلوگیری می‌کند و به حفظ سلامت و شادابی پوست و مو کمک می‌کند.

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می‌شود و نقشی کلیدی در حفظ استحکام و انعطاف‌پذیری پوست ایفا می‌کند. روغن خراطین با تحریک تولید کلاژن در پوست، به رفع چین و چروک، خطوطوط و افتادگی پوست کمک می‌کند و به طور کلی، سبب جوانسازی پوست می‌شود.

پروتئین‌ها مولکول‌های ضروری برای ساخت و ترمیم بافت‌های بدن هستند. وجود پروتئین در روغن خراطین، به ترمیم زخم‌ها، جای جوش و سایر آسیب‌های پوستی کمک می‌کند و به طور کلی، سبب افزایش سلامت و شادابی پوست می‌شود.

طرز ساخت روغن خراطین

طرز ساخت روغن خراطین

  1. جمع‌آوری کرم خاکی: کرم‌های خاکی را باید از محیط‌های سالم و عاری از آلودگی جمع‌آوری کرد. بهترین زمان برای این کار، صبح زود یا بعد از بارندگی است.
  2. پاکسازی کرم‌ها: کرم‌های خاکی را به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت در آب خنک و تمیز قرار دهید تا مواد زائد از بدن آنها خارج شود.
  3. استخراج روغن: کرم‌های خاکی را به همراه روغن کنجد (به نسبت ۱ به ۱۰) داخل ظرف شیشه‌ای درب‌دار بریزید.
  4. قرارگیری در معرض نور خورشید: ظرف را به مدت ۴۰ تا ۶۰ روز در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید. در این مدت، روغن به تدریج از کرم‌ها جدا شده و در ظرف جمع می‌شود.
  5. جدا کردن روغن: پس از گذشت ۴۰ تا ۶۰ روز، روغن را با استفاده از پارچه تنظیف از کرم‌ها جدا کنید.

تشخیص روغن اصل خراطین

تشخیص روغن خراطین اصل

  • روغن خراطین اصل، طبع گرمی دارد و بوی نامطبوعی شبیه به خاک می‌دهد.
  • روغن خراطین اصل، رنگی قهوه‌ای تیره دارد. روغن‌های بی‌رنگ، کم‌رنگ یا قرمز، نشان‌دهنده تقلبی بودن محصول هستند.
  • روغن خراطین اصل، غلیظ و چسبناک است و به راحتی از ظرف خود سرازیر نمی‌شود. روغن‌های رقیق و روان، نشان‌دهنده کیفیت پایین یا تقلبی بودن محصول هستند.

قیمت روغن خراطین

قیمت روغن خراطین

کیفیت و خلوص، نوع و حجم از جمله مهمترین عوامل اثرگذار بر قیمت این روغن هستند. در حال حاضر در خراطین باز فقط روغن خراطین اصل و اورجینال با خلوص بالا و کیفیت تضمینی ارائه می‌شود که قیمت ۱۰۰ سی سی آن ۲۸۹ هزار تومان می‌باشد.

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا